Jag.....

VILL

leva

vakna utan att ha ont

kunna jobba som vanligt

träna och röra på mej

klara av att pyssla hemma

vara glad och pigg

köra bil


KAN

lära mig att leva med fibromyalgi

acceptera att det nog inte kommer att bli som vanligt igen

träna försiktigt och ta en svängom då och då, men vara medveten om
att värken kan bli värre då

försöka ta till vara de bra dagarna och ta lite i taget, dammråttorna klarar sig ju själva

tänka positivt och inte bli bitter

passa på att köra bil när jag har en bra dag


MÅSTE  

INGENTING
Jag har rensat alla "måsten"
kanske kommer de tillbaka när jag mår bättre, vem vet.....


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag saknar dig med spättan :)

Det är ganska långtråkigt att bara gå hemma och vänta. Så den får gärna komma ut snart.

Och då måste du komma ut och hälsa på oss.

Hälsa familjen och ha det så bra! Kram

2010-09-30 @ 17:15:42
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Agge

Hoppas du har en underbar alla hjärtans dag spättan!

Vi får ta och boka in en date snart ;)

Hälsa familjen och va rädd om dig!

Puss och Kram

2011-02-14 @ 19:05:14
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0