Katten Bastian

På onsdag ska Bastian åka hem till sig. *snyft*  Det kommer bli tomt, trots att vi har två andra katter. Men det är ju Jontes katt och det är klart att han ska bo där.

                            

Men det är ju inte onsdag än :)  Ja han hade skabb! (vem som nu skrev den kommentaren) Det var inte billigt att besöka veterinären, men vad gör man inte för sitt "barnbarn" hihihi. Nu är han frisk i öronen och slipper bli fasthållen för att få droppar i öronen.


                           

                              

Jag hinner inte skriva mer nu, för jag ska iväg och se speedway!!! Det har jag aldrig gjort förut, hoppas det är lika roligt att titta på som alla säger.

Du får nöja dej med det här så länge Agge, jag lovar att det kommer mer snart ;)

Ja just det! I morrn ska jag och Tommy åka och hämta Matte och Johanna på Landvetter. Eftersom Landvetter ligger nära Göteborg, och Göteborg ligger nära? Varberg och Varberg ligger nära Ullared ska vi svänga förbi Ullared!! Det blev visst lite krångligt där, men gud vad kul det ska bli. Tycker jag, men fråga inte Tommy vad han tycker.
 Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det räckte gott och väll för idag ;) söt kisse han har, förstår att du kommer sakna han.

Shit va jag är avis att du ska till ullared.

Ha det så bra så ses vi på torsdag?!

Kram



Ps.kul att Vargarna vann när du va där,visst va det kul?

2009-09-22 @ 21:14:02
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0