!!!!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva om, är inte på humör :/ Har jobbat i helgen, kanske beror det på det? En del kunder är så tröga i skallen. Hur fan tror dom att man ska kunna rubba på 4x5kg tvättmedel som de slängt upp på bandet??? Ovanpå varann??? Fy fan säger jag bara. Eller nån som muttrar när varorna ramlar ner, för att de bygger på höjden? Det finns så mycket lustiga människor så hälften vore nog. Men de flesta är trevliga, tyvärr minns man ju bara dumhuvudena *grrr*

Nu är Linus i New York. Hoppas han har det bra där. Jag får smsa o tjata på honom lite så jag blir uppdaterad :)

Tommy och jag var ju en sväng till Ullared. Vi var där tidigt, så det var inte alls så mycket folk. Vi hittade en hel del, mest jag. Hihihi. Tommy var trött redan efter en kvart, men han stog ut flera timmar. Tack älskling <3

Det blev dyrare än vad jag räknat med, men va fan, man lever ju bara en gång! När vi var klara i Ullared åkte vi mot Landvetter. Det gick snabbare än vi räknat med, så vi fick vänta på ungdomarna i ca två timmar. Tillslut kom de, bruna och fina och vi kunde bege oss hemåt. Vi stannade i Mjölby hos Johanna, så hon fick lämna sin väska. Vi hälsade på hennes pappa (hennes mamma jobbade) och såg deras hus. Jättefint. (Önskar att vi också hade ett hus å inte bodde i ett skabbigt radhus)

Nu väntar jag på att Jonte ska komma från Sofia i Hedemora. Han har lånat vår bil, så han kommer nog och lämnar den. Tommy jobbar natt, tråkigt. Det är verkligen tråkigt när han jobbar natt hela helgen, vi ses nästan inget.

Kunde följt med Tejna *hihi* och Lena ut i går, men hade ingen lust. Så jävla torr jag är då!! Å andra sidan var jag glad att jag var hemma och tog det lugnt, så jag slapp va trött idag på jobbet. Det är jobbigt nog ändå.

Bastian är fortfarande kvar =) å inte mej emot.  Vi får väl se hur det blir i veckan som kommer, om han åker hem då.
 Det var allt för idag.
P&K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du är lite torr ibland min lilla spätta.

Men den 17:de då är det firmafest och då är du ledig dagen efter så då jävlar och den 28:de ska vi inte ens prata om, då blir det party party och du kommer va så fin i ditt ullaredfynd jag lovar =)

God natt vi ses imorn?!

Puss och Kram



Ps.firmafest va väll kanske dumt å säga kanske men några tappra själar blir vi iallafall. Det blir ju inte roligare än vad vi gör det. Du och jag ska knäcka i bowlingen och på dansgolvet ler

2009-09-30 @ 22:37:41
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0