Till minne av Santos

Vår älskade lilla knasiga och rufsiga Santos finns inte längre. Du fick somna in på Valla djurklinik i kväll.
Vi kommer att sakna dej så mycket. Du var bara sjuk en dag, det gick så fort, vi hann knappt fatta att det var så allvarligt. 
Nu har du det bra i katthimlen och slipper vara så sjuk. Det fanns inte så mycket veterinären kunde göra, så du fick en spruta och somnade medan jag och Tommy klappade dej. Jag bäddade in dej i din tassfilt och gav dej en sista puss. Du var så fin.
Vi kommer alltid att minnas dej som den lilla knasiga älskade katt du var. Nu slipper du bli rädd för prasslande påsar, för i katthimlen är du inte rädd. Du slipper se dej oroligt omkring, för i katthimlen finns inget att vara orolig för.

SOV GOTT ÄLSKADE SANTOS






Kommentarer
Postat av: husse

glöm inte att titta åt höger,vänster,höger,vänster

2009-11-05 @ 22:49:00
Postat av: Agge

Åh nu sitter jag här och gråter när jag läser =(

Men han får det bra i himlen,ni är så goda människor som tänker på santos bästa <3

ses imorn...KRAM

2009-11-05 @ 22:57:16
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Hjärtat kniper, ögonen tåras! Tänker jättemycket på er. Jag håller er tätt intill mig. Många kramar

2009-11-06 @ 11:09:25
Postat av: Helene

Men vad vad han för sjuk???



Kram

2009-11-06 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0