Så kul vi hade =)

Nu har jag äntligen hämtat mig från lördagens fest ;) Nu förtiden behövs det visst två dagar att bli pigg igen, men det är det värt, för vi hade så himla kul.
Marie och Micke kom på em, vi satt ute o njöt av det fina vädret med varsin kall öl. När det började kurra i magen tändes grillen och vi åt med god aptit =)  Tiden går fort när man har roligt och det blev dags att åka till Eurobowl. Linus skjutsade oss (Tack !), så vi slapp ta spårvagn eller taxi.
Vi spelade en timme, men den gick så fort så vi spelade en till :)


                                           
    =)    SER NI KRYSSET??!!!


Efter två timmars bowling och några öl var vi sugna på att dansa, så vi tog en taxi till Vasa. Där träffade vi på den här damen:       som var pigg och glad. Vi hade så roligt och dansade natten lång. (Ja nästan ialla fall).

 
       


Vi hann med att sitta mellan varven för att släcka törsten med öl och cider.

     

Natten avslutades med vickning, bestående av kokt korv med bröd, hemma hos oss.  Vi försökte sjunga singstar, men det gick inte så bra. Undrar varför? Hahahaha! När klockan var tre fick jag be gästerna gå hem.......(Det var inte Marie och Micke, för dom fick låna Linus rum) En av dom sov, och den andra kunde inte resa sig från golvet, men till slut blev vi av med dom ;) Hehehe


                             Det var ju tur att de inte hade så långt att gå.  

Dagen efter sov vi länge, det var lite tungt i huvudet, men med Panodil gick det över.

            Soffan är rätt så skön sådär dagen efter :)

Det var en jätterolig lördag och jag hoppas att vi gör det fler gånger, eller hur syrran?

På em var vi och hälsade på Sandra i hennes lägenhet. Hon fyllde ju 20 år förra veckan, så det blev kalas med tårta =)

Ha det bra mina vänner Kram





Kommentarer
Postat av: Majje (som inte kommer på nåt bra bloggnamn)

Men shit va snyggt ni fått hemma, för jag antar att bilderna är därifrån... :) Vill dit o kika, helt klart! Ser fräscht och modernt ut verkligen! tummen upp Kuuul med bowling, jag har faktiskt vunnit de två gångerna jag spelat sista tiden, ännu roligare!! :D Nu ska jag klura på nån bra presentation o redovisning inför morgondagen... Mindre roligt. Å jag vill inte tillbax till Clas Ohlson, butik 36 Norrköping e nog roligare, mer drag! ;) Haha!

2009-05-11 @ 15:00:31
Postat av: Anonym

Ja du får väl komma hit snart och beundra vårt fina hem ;) Hörde att du varit på jobbet o bjudit på hembakat! Se till att jag jobbar nästa gång =) Är det inte bra på Clas O???

Ja det enda draget på Butik 36 är väl draget från ytterdörren, men vi ska hitta på nåt kul innan semestern, sa Agge hihihi.

Vi ses väl i morrn!?

2009-05-14 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0