Sovmorgon!!!........eller hur!?

Tänk att det ska vara så svårt att sova på morgonen! Jag hade satt klockan på 7.30, men vaknade 5.45 och kunde inte somna om :/  Gissa om jag ångrar att jag inte köpte några pärlor igår!? Å ingen tidning att läsa, så jag har lagt patiens i två timmar hahaha (tantvarning!)

Igår var Santos hos frisören =) Han blev så fin, inga äckliga tovor kvar, men jag undrar vad han tycker. Det verkar som om han skäms lite, men han vänjer sig nog snart. Det var lite svårt att få honom att "posa", han var mest bekymrad över var pälsen tagit vägen.




   Toviga o rufsiga Santos...


 
 ...innan frisörbesöket =)

 Å här är "Lejonet" Santos...

 

 Visst är han fin?



 Eller......?

Han slipper ju ialla fall alla tovor nu, o pälsen växer ju ut igen.

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha va fin han blev ;) Ser ju ut som ett litet lejon, svansen va ju frän ;)

Ses imorn? Kram

2009-05-21 @ 09:00:44
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Majje

HAHAHA! Vad rolig han ser ut! Och ja, han vänjer sig nog snart.. han har ju iofs inget val. ;)

2009-05-21 @ 10:38:03
Postat av: evelina

sv: tack så mycket, gjorde både min och angelicas rätt så fort så det var väll inte så jätte bra men det duger.

Ja jag kan hjälpa dig med det :)

Tack men man får ju inte sova ut så mycket eftersom jag säljer aftonbladet gäsp

kram.

2009-05-21 @ 18:40:59
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0