En avkopplande dag hos mamma

I torsdag var Tommy och jag hos mamma och hälsade på. Vi (läs Tommy) skulle hjälpa till med båten, men den var redan i, så vi tog det bara lugnt. Solen sken för det mesta, så vi satt ute och kopplade av.



        


Vi tog en promenad för att se två nyfödda föl som går i hagen bredvid mammas hus, de var så söta.
    

På vägen gick vi förbi båten, så Tommy öste ur allt vatten som var i, måste ju fjäska lite så vi får låna den i sommar ;)
   

Efter en god middag, åkte vi en sväng för att plocka lijekonvaljer. Vi hittade en fin sluttning där det fanns massor =)


  
 






                               
 

Såna här dagar behöver jag fler av!  
 
Nu ska jag åka o jobba, skulle ju hellre va hemma o lata mig , men det får jag göra en annan dag =) 
Kramis
                                                                                                                                        

         

Kommentarer
Postat av: Majje

Gudars vad härligt det ser ut! Å föl är ju inget gulligt att titta på heller nä... ;) Jag saknar att gå ut i skogen och plocka lite blommor... Minns inte när jag gjorde det senast! Jo, till Stellans begravning iofs... :/

2009-05-23 @ 13:01:37
Postat av: Angelica

Filippa sitter i mitt knä och tittar när jag läser på din sida. "Mamma rida hästen, snälla vill rida den,snälla" ;) Filippa tycker väldigt mycket om hästar. Din mamma ser så goo och glad ut, en riktig härligt liten dam. Hoppas du hade bra på jobbet, vi har varit ute å glidigt idag, ätit glass å fruktsallad. Å i morgon gäller det. Ska bli kul.

Ha det bra och hälsa alla! KRAM

2009-05-23 @ 17:32:48
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0