Utkast: Oj vad ...

Oj vad längesen det var jag skrev .....igen...*skäms*. Vad har hänt sen sist då? Ja inte så mycket egentligen; jobba, äta, sova.
Jo, sen vi har ju haft studentkalas! Det var mycket förberedelser och som tur var hade vi hjälp. Mamma fixade med maten och Majbritt bakade tårtorna. Tack snälla!
Mamma fixar med mat

Å vilken tur vi hade med vädret =) Det hade nog blivit väldigt trångt att få in alla gäster i vardagsrummet, men nu kunde vi va på altanen. Vi var 29 personer så det blev lite trångt på altanen med, men "finns det hjärterum så finns det stjärterum" ;p

Här kommer lite bilder från utspringet och festen.
   


Majbritt, Sofia och mamma   fixar i köket :)

Ett väldigt stiligt par Sofia och Jonatan

Mamma Siv och svärmor Majbritt  I väntan på utspringet

Tommy och jag

Här kommer de glada studenterna!

 Tack snälla Lasse för att du ville köra grabbarna i din fina bil!!!

  Två små gulleputtar =)


Nu orkar jag inte skriva mer. Jag har varit hemma från jobbet idag, känner mig så dålig....*tycka synd* Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält, det värker överallt och jag har feberkänsla. Jag har sovit mest hela dan, men nu måste jag fixa lite att äta till familjen.
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Jonatan #8

Fint det blidde ;P

2009-06-17 @ 19:32:50
Postat av: grodan

vill bara säga att jag älskar dej!!!!!

2009-06-19 @ 14:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0