Sol!!!

Vilken härlig dag det varit =)  På förmiddagen var jag och hälsade på Annika i Eksund. Det var så roligt att träffa henne igen.  Vi har inte setts på flera år, bara pratat lite på msn. Jag lovar att skärpa mej och försöka bli lite mer social ;) Vi satt i solen o pratade på hennes fina veranda o tiden bara flög iväg. Det var tur att du ringde och "väckte" mej igår kväll, för jag låg ju som vanligt på soffan o degade.

  Hihihihi


När jag kom hem åkte Tommy o jag o köpte glass, för det skulle va så gott i värmen....... men det var det inte, konstigt nog.

Vi la oss under parasollet å bara njöt. Jag i min badenbaden och Tommy i sin hängmatta. Jag började läsa en bok, men jag slumrade till nästan direkt. Drömde om att toan städade sig själv o när jag vaknade till intalade jag mig att det var sant.

 
Bild från förra sommaren :)    Älskar dej ! Du är bäst =)
             
   Det var en dag i juni.........
                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Vid sju träffade jag Tina och vi tog en promenad  med stavar i skogen. Det var kämpigt men välbehövligt. Det känns i kroppen att gympan är slut för den här terminen. Men i höst..... då jäklar ska jag sätta igång igen :0

Nu sitter jag ute o myggen börjar bli för besvärliga, ska nog gå in lägga mej snart. Grabbarna kollar på matchen o Sverige leder med 3-1 =) Lite intresserad är jag nog fast jag inte tittar.

Sov så gott!!!



Kommentarer
Postat av: Annika

Det ser väldigt skönt ut och är man ledig så är man...Det var jättemysigt att att ses idag..och ja..vi ska ses snart igen..i vårt nya sociala liv =) Hmmm jag har hämtat två nya böcker och ska nog drömma mig iväg oxå..kanske staketet målar sig självt...Ha det skönt..

2009-06-24 @ 12:30:22
Postat av: Kasper

Vilken fin blogg du har

kolla in min om du vill ;)

2009-07-05 @ 22:18:25
URL: http://kazpeer.blogg.se/
Postat av: Kasper

Tack ;)

2009-07-07 @ 14:32:22
URL: http://kazpeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0