NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR....

Bara TVÅ arbetsdagar kvar till en välbehövlig semester. Jag tror inte jag har längtat så efter semester nån gång, men kanske är det så att jag glömt det!?  Hoppas Majje fortsätter att vara entusiastisk och inte påverkas av den negativa stressen, som ialla fall jag upplever :\  Det blir bättre i höst.......


Förrförra lördagen var vi på 50årsfest i Hosum. Här kommer lite bilder från en jättetrevlig kväll.

50-åringen Micke      Marie, hans fru o min syster      Jag och mamma tar en välkomstdrink :)       God mat


  och dryck      fick vi =)    *mums*   Ett bloss efter maten.

    Här är Sofie och lilla Elise, visst är dom söta :)



Dagen efter kalaset åkte vi ut en sväng med båten. Vi stannade på en ö utanför Fyrudden nånstans och det var så härligt. Det är bland det bästa jag vet, att ligga på en klippa och höra vågorna skvalpa :) så himla avkopplande.

 
                       

Basse kollar läget                 Visst ser det härligt ut....     


När vi kom hem igen åt vi mat, sen tog "gubbarna" en middagslur



Nu hinner jag inte skriva mer, jag ska jobba min näst sista dag, innan semestern     *HURRA*    =)

                                                                               


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej skrutt ;) skönt med semseter snart då, synd bara att vädret suger :( Va mysigt ni har, vi får ta en singstarkväll snart ;) Men du kan inte ni vara med och spela brännboll på lördag? hoppas!

Ta det lugnt på jobbet och hälsa alla!

Kram Kram

2009-07-09 @ 09:45:58
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0